
Support - finsit
Her kan du finde hjælp og svar på ofte stillede spørgsmål vedrørende finsit.
Bemærk at vejledninger mærket med 'Revisor' er udarbejdet til revisoren, imens vejledninger mærket 'Kunde' er udarbejdet således, at du som revisor kan videresende dem til dine kunder.
Såfremt du ønsker nogle af vejledningerne tilsendt i word kontakt da support@wolterskluwer.dk
finsit - integrationer
-
Hvordan overfører jeg data fra e-conomic til finsit?
E-conomic integrationen
Se nedenstående video som viser integrationen - Hvordan overfører jeg data fra Uniconta til finsit?
finsit - daglig brug
-
Hvordan kommer jeg i gang med at bruge finsit? - Oprettelse af bruger
Du modtager en velkomstmail til finsit, som guider dig i, at oprette en Wolters Kluwer konto.
Revisor- og kundevejledning - Oprettelse af bruger
- Hvordan opretter jeg konsulenter og kunder?
-
Jeg bliver bedt om at migrere min bruger i finsit - hvorfor?
Vi har den 18.09.2019 højnet sikkerheden i finsit og tilføjet muligheden for multi-faktor godkendelse, hvilket kræver, at brugerne opretter en Wolters Kluwer konto.
Kravene til adgangskoden er skærpet, og det anbefales at tilføje multi-faktor godkendelse i form af SMS, ekstern mail eller applikation.
Der skelnes imellem hvorvidt brugeren er oprettet i finsit før eller efter 18.09.2019:
Revisor- og kundevejledning i migreringen oprettet før 18.09.2019